Dodaj aktywności do codzienności.

Zmiana zaczyna się od Ciebie.

Filtruj tematy w tej kategorii

Jak wybrać buty do biegania?

Jak wybrać buty do biegania?

Podbicie i rozmiar stopy, pronacja, supinacja, dystans, częstotliwość treningów i typ nawierzchni – to główne czynniki, które trzeba uwzględnić podczas wyboru właściwych butów do biegania. Więcej o tym przeczytasz w naszym artykule.
Czas czytania: 2 min
Czytaj więcej
Joginka Wiki Aleksandrowicz pokazuje pozycje łagodzące ból menstruacyjny

Joga menstruacyjna: naturalny sposób na pozbycie się bólu

Złagodzi ból i napięcie, pomoże pozbyć się opuchlizny i pozytywnie wpłynie na kondycję mięśni dna miednicy. Ćwiczenie jogi w trakcie miesiączki zmniejsza dolegliwości i poprawia nastrój.
Czas czytania: 1 min
Czytaj więcej
Kobieta sprawdzająca na zegarku z krokomierzem, czy już przeszła 10 tysięcy kroków dziennie.

10 tysięcy kroków dziennie – czy potrzeba aż tyle?

Dzienne pokonywanie tego dystansu ma pozytywnie wpływać na zdrowie, dobry nastrój i pozwolić zachować szczupłą sylwetkę. Ile w tym popularnym poglądzie jest prawdy?
Czas czytania: 2 min
Czytaj więcej
Kobieta uprawiająca nordic walking czyli marsz z kijkiem

Nordic walking – czy chodzenie z kijkami jest tylko dla osób starszych?

Ma dobry wpływ na serce, angażuje wiele grup mięśni, a przy okazji nie obciąża stawów. Nordic walking to świetny sport dla każdej grupy wiekowej.
Czas czytania: 2 min
Czytaj więcej
Instruktorka pilatesu Anna Podsiedlik-Ciebiera opowiada i pokazuje, jak sobie pomóc przy pracy siedzącej

nikaLIVE: Jak sobie pomóc przy pracy siedzącej?

Dyplomowana nauczycielka metody Pilatesa Anna Podsiedlik-Ciebiera opowiedziała, jakie części naszego ciała najbardziej cierpią przy pracy siedzącej, i pokazała, jak można sobie pomóc bezpośrednio przy biurku.
Czas czytania: 3 min
Czytaj więcej
Kobiety uprawiające trening siłowy dla zdrowia

5 korzyści, jakie daje kobietom trening siłowy.

Mimo że podnoszenie ciężarów kojarzy się głównie z mężczyznami, kobiety coraz chętniej chwytają sztangę czy hantle. Nie bez powodu. Trening siłowy jest dobry na odchudzanie, zdrowie hormonalne i jędrność ciała.
Czas czytania: 2 min
Czytaj więcej
Kobiety, których przeraża siłownia, grają w golfa i jeżdżą na rowerze

Jeśli przeraża Cię siłownia, te sporty są dla ciebie.

Nie każdy musi kochać siłownię i biegać długie dystanse. Oto sporty dla tych, którzy chcą się poruszać, ale nie chcą się zmęczyć.
Czas czytania: 2 min
Czytaj więcej
Kobieta odpoczywająca po treningu

Cool down i prysznic, czyli co robić po treningu.

Trening, niezależnie od rodzaju, to spore wyzwanie dla organizmu. Dlatego równie ważne jak same ćwiczenia jest to, co robimy po nich. Opowiadamy, jak zadbać o siebie po treningu.
Czas czytania: 2 min
Czytaj więcej
Wydawca nie prowadzi działalności leczniczej.