Świadomość to początek dobrego życia.
Rabat -10% na pierwszy zakup w subskrypcji lub jednorazowy.
Sprawdzone wskazówki o zdrowiu i suplementacji.
Najnowsze trendy i badania.
Pierwszeństwo informacji o premierach i promocjach.
współzałożycielka nikalab
“(...) Mamy kulturowo zakodowane, że nicnierobienie to grzech - przekonują autorzy książki “Time Off: A Practical Guide to Building Your Rest Ethic and Finding Success Without the Stress” (...). Twierdzą, że w świecie, w którym z wielu obowiązków zwolni nas sztuczna inteligencja, kultura innowacji powinna być także kulturą czasu wolnego. Etyka pracy jest ważna, ale powinniśmy uzupełnić ją etyką odpoczynku. Traktować odpoczynek poważnie (...)”
“(...) Aromaterapeuci często określają ten olejek naturalnym antydepresantem. „Codziennie bierzemy około 20 tysięcy wdechów. Dzień w dzień mamy więc około 20 tysięcy szans na zmysłowe doświadczenie zapachu - rzadko zdarza się taki urodzaj możliwości. I szkoda, że zwykle nie wykorzystujemy tego potencjału, bo nie poświęcamy zapachom zbyt wiele uwagi” - napisała autorka książki „Ach, zapach!” Katarzyna Białousz i Anna Budyńska (...)"
dziennikarz i autor książek
“(...) Słyszałem już kiedyś o tym, że w krzyku może być coś oczyszczającego. Od koleżanek, które odkryły, że potrafią głośno krzyczeć na zajęciach z samoobrony i od znajomych, którzy po wyprowadzce na bezludzie zachwalali sobie, że jak coś ich rozgniewa, to wreszcie mogą cały ten gniew wykrzyczeć nie martwiąc się o sąsiadów. Ale czy te anegdotyczne doświadczenia mają jakieś pokrycie w badaniach naukowych? (...)"
“(...) „Brain rot”, czyli gnicie mózgu zostało słowem roku według Uniwersytetu w Oksfordzie. Gnicie mózgu oznacza „rzekome pogorszenie stanu psychicznego lub intelektualnego danej osoby, zwłaszcza w wyniku nadmiernej konsumpcji materiałów (obecnie przede wszystkim treści internetowych) uznawanych za trywialne lub niewymagające”. Chodzi więc o nadmierne scrollowanie ekranu i karmienie mózgu tym, co go zaśmieca (...)”
"(...) “Niepicie” jako trend jest tematem towarzyskich rozmów, widać go na sklepowych półkach i w serialach. Wśród moich znajomych coraz więcej osób wybiera na imprezach napoje bezalkoholowe. Na świecie i w Polsce rośnie sprzedaż piwa, win i drinków bez alkoholu. Można by pomyśleć, że masowo podejmujemy decyzje dobre dla naszego zdrowia. To złudzenie (...)”
Twoja opinia może zostać wykorzystana w naszej reklamie. Przeczytaj więcej w naszym Regulaminie. Także w opiniach dbamy o transparentność. Weryfikujemy czy pochodzą od regularnych klientów (nie osób z nami współpracujących) oraz czy są zgodne z przepisami prawa mającymi na celu ochronę konsumentów.