A subscription for health, wellbeing, and radiant appearance.

  • Zdjęcie klienta

    HAIR AND NAILS

    Agnieszka M.

    My hair is growing like crazy, my nails are strong, and most importantly – no more dry skin or frizzy hair. I had been using liquid collagen for almost a year before, but it never worked miracles like this, especially during autumn and winter. This feels like hydration from the inside out :D And a small detail, but worth mentioning – the capsules smell amazing. Highly recommend :)

  • Zdjęcie klienta

    ACTIVITY

    Dominik W.

    Skiing in winter, kitesurfing in summer, running, cycling, climbing... I live an active life and work a lot, so giving my body the right support is key. nikalab fits my needs perfectly. My go-to? Everyday base + Magnesium in a subscription.

  • Zdjęcie klienta

    IMMUNITY

    Wiktoria W.

    I’ve been taking the Everyday base daily for six months now, and recently added Vitamin C. I’ve never felt better! My immunity is definitely stronger, and that constant feeling of fatigue is gone. Thank you 💛

  • Zdjęcie klienta

    ENERGY

    Krzysztof C.

    I got the Essential bundle for men from a friend – she knew exactly what she was doing. I’ve been on a subscription for a few months now. I feel better, have more energy, and my sleep quality has improved significantly. Highly recommend!

  • Zdjęcie klienta

    SKIN

    Wiki W.

    The Glow Formula is my favorite “from within” beauty ritual! I noticed a difference after just a few weeks – my skin is more radiant, my hair is shiny and growing like crazy, and my nails are much stronger. I really appreciate the quality and the fact that all ingredients are fully vegan.

Why choose a subscription?

-20%

permanently,
up to 20% off every product

subscription vs. one-time purchase

FLEXIBILITY

edit,
pause,
cancel

manage it how and when you want

Payment

encrypted,
secure
payment methods

credit card or PayPal Express

Cyclical deliveries

every 1 month
or
every 3 months

we deliver to your chosen address or pickup point

GOOD HABIT

Results?
They come with time.
In supplementation,
consistency is key.

Free shipping

to Poland,
for orders
over 150 PLN

subscription vs. one-time purchase

Start your subscription.

Najczęściej zadawane pytania...

Co to jest subskrypcja?

Subskrypcja polega na dostarczaniu wybranych przez Ciebie produktów regularnie, co 1 lub 3 miesiące (pierwszą paczkę wysyłamy od razu po jej uruchomieniu).

Subskrypcja jest wygodna, ale co najważniejsze pomaga Ci w zbudowaniu i utrzymaniu nawyku regularnej suplementacji. Samodzielnie, wygodnie i bezkosztowo możesz zarządzać wszystkimi szczegółami swojej subskrypcji - produktami w subskrypcji, datą kolejnej dostawy czy metodą płatności. W każdym momencie możesz też bezpłatnie anulować aktywną subskrypcję.

Czy mogę zmienić adres dostawy dla aktywnej subskrypcji?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie:
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie…

Krok 1: Wybierz “metody dostawy”.
Krok 2: Kliknij “edytuj adres”.
Krok 3: Wybierz metodę dostawy: paczkomaty InPost, kurier DPD albo punkt odbioru DHL.
Krok 4: Uzupełnij dane:
- Decydując się na InPost, wpisz adres, wybierz jeden z zaproponowanych Paczkomatów lub Paczkopunktów w Twojej okolicy i kliknij “zapisz”.
- Wybierając kuriera DPD, uzupełnij dane do wysyłki i kliknij “zapisz”.
- Zaznaczając punkt odbioru DHL, wpisz miasto odbioru, wybierz jeden z zaproponowanych punktów, kliknij “wybieram ten”, a następnie “zapisz”.

Czy mogę zmienić metodę dostawy dla aktywnej subskrypcji?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie:
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie…

Krok 1: Wybierz “metody dostawy”.
Krok 2: Kliknij “edytuj adres”.
Krok 3: Wybierz metodę dostawy: paczkomaty InPost, kurier DPD albo punkt odbioru DHL.
Krok 4: Uzupełnij dane:
- Decydując się na InPost, wpisz adres, wybierz jeden z zaproponowanych Paczkomatów lub Paczkopunktów w Twojej okolicy i kliknij “zapisz”.
- Wybierając kuriera DPD, uzupełnij dane do wysyłki i kliknij “zapisz”.
- Zaznaczając punkt odbioru DHL, wpisz miasto odbioru, wybierz jeden z zaproponowanych punktów, kliknij “wybieram ten”, a następnie “zapisz”.

Czy mogę zmienić datę kolejnej dostawy?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie:
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie…

Krok 1: Kliknij “edytuj” przy wybranym produkcie.
Krok 2: Wybierz “edytuj” przy “najbliższej płatności”.
Krok 3: Zaznacz datę wysyłki i kliknij “zaktualizuj datę następnej wysyłki”.

Czy mogę dodać kolejny produkt do aktywnej subskrypcji?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie:
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie… 

Krok 1: Kliknij “edytuj” przy wybranym produkcie.
Krok 2: Spójrz na “wypróbuj inne produkty” po prawej stronie.
Krok 3: Najedź kursorem na produkt.
Krok 4: Zdecyduj czy chcesz zamówić produkt jednorazowo czy w subskrypcji:
- Wybierając produkt w subskrypcji, zdecyduj o ilości słoiczków oraz wybierz wysyłkę: co 1 lub 3 miesiące, a następnie kliknij “dodaj produkt”.
- Wybierając zakup jednorazowy, zdecyduj o ilości słoiczków i kliknij “dodaj produkt”. Produkt zostanie dodany do Twojej najbliższej wysyłki z subskrypcją.

Gotowe.

Czy mogę usunąć jeden z produktów w aktywnej subskrypcji?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Klikając w przycisk "edytuj", przy produkcie, który chcesz usunąć ze swojej subskrypcji. Następnie klikasz w przycisk "anuluj subskrypcję". Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Czy mogę zmienić produkt w aktywnej subskrypcji?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie: 
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie…

Krok 1: Wybierz “edytuj” przy produkcie.
Krok 2: Kliknij ponownie “edytuj” przy produkcie.
Krok 3: Kliknij “zamień produkt”.
Krok 4: Wybierz interesujący Cię produkt i zaznacz “wybierz”.
Krok 5: Wybierz częstotliwość dostaw: “1 słoiczek co 1 miesiąc” lub “3 słoiczki co 3 miesiące”.
Krok 6: Kliknij “zamień produkt”.

Jak działa automatyczna płatność za subskrypcję?

Cykliczne płatności są realizowane poprzez wybranego przez Ciebie w procesie składania zamówienia dostawcę płatności. Masz do wyboru kilku bezpiecznych dostawców płatności: Stripe (jeśli wybierasz opcję karty kredytowej) lub PayPal Express. Płatności pobieramy za każdym razem kiedy realizujemy kolejną wysyłkę.

Czyli trochę jak z… Netflix czy Spotify, z tą różnicą, że od nas dostajesz fizyczną przesyłkę!

Czy mogę zmienić sposób płatności za subskrypcję?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie:
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie…

Krok 1: Wybierz “metody płatności”.
Krok 2: Kliknij “edytuj formę płatności”.
Krok 3: Wybierz “wyślij e-mail z aktualizacją”.
Krok 4: Otrzymasz od nas e-mail do bezpiecznej aktualizacji Twojej metody płatności. Kliknij “zaktualizuj metodę płatności”.
Krok 5: Wybierz zaproponowaną metodą płatności: kartę płatniczą lub PayPal:
- Wybierając kartę płatniczą, uzupełnij dane i kliknij “aktualizuj kartę”.
- Decydując się na PayPal, kliknij przycisk “PayPal”, zaloguj się, a następnie kliknij “zaakceptuj i zapłać teraz”.

Zrobione.

Czy mogę zamówić jeden produkt w subskrypcji a inny jednorazowo?

Tak. Jeśli dopiero uruchamiasz swoją subskrypcję, po prostu dodaj do koszyka wybrany produkt w subskrypcji, a drugi jako produkt jednorazowy. Jeśli masz już aktywną subskrypcję, w zakładce “moje subskrypcje” na swoim koncie możesz dodać produkt, który chcesz zamówić jednorazowo do Twojej aktywnej subskrypcji. Dołączymy go do nadchodzącej przesyłki! Kliknij “zarządzaj subskrypcją” a następnie kliknij “dodaj produkt” i wybierz z listy produkt lub produkty, które chcesz dodać.

Czy mogę mieć aktywną więcej niż jedną subskrypcję?

Tak. Zachęcamy do tego jeśli chcesz, aby produkty były regularnie dostarczane na dwa różne adresy (na przykład do Ciebie i do bliskiej Ci osoby). Jeśli produkty mają być dostarczane na ten sam adres, zachęcamy, aby połączyć je w jedną subskrypcję. W ten sposób, zamówienie jest pakowane w jedną paczkę i tym samym wspólnie ograniczymy ilość zużytych materiałów oraz nasz ślad węglowy.

Kiedy mogę anulować subskrypcję?

W dowolnym momencie. Bezpłatnie.

Pamiętaj, że anulowanie subskrypcji nie wpływa na już przeprocesowane transakcje.

Czy anulowanie subskrypcji jest bezpłatne?

Tak.

Czym jest PayPal?

PayPal to platforma do bezpiecznych płatności online, umożliwiająca przesyłanie i odbieranie pieniędzy bez ujawniania danych finansowych, z wykorzystaniem kart, kont bankowych lub salda PayPal.

Czy dane mojej karty kredytowej są bezpieczne?

Doceniamy i rozumiemy obawy wielu naszych klientów dotyczące bezpieczeństwa transakcji kartami kredytowymi online. Możesz być pewien, że nasza strona internetowa podejmuje wszelkie niezbędne środki bezpieczeństwa w celu ochrony informacji o Twojej karcie kredytowej i nie udostępnia informacji żadnym firmom zewnętrznym.

W jaki sposób mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało poprawnie złożone?

Na adres e-mail podany w formularzu zamówienia zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem. Upewnij się, że podałeś/aś prawidłowy adres e-mail. W razie jakichkolwiek problemów skontaktuj się z nami pisząc na: kontakt@nikalab.eu

We’re here for you.

Questions or concerns? We’re always here to help.