Subskrypcja na zdrowie, samopoczucie i promienny wygląd.

  • Zdjęcie klienta

    WŁOSY I PAZNOKCIE

    Agnieszka M.

    Włosy rosną jak szalone, mocne paznokcie, ale co najważniejsze - brak problemu z przesuszoną skórą i puszeniem się włosów. Wcześniej, przez niemal rok, stosowałam kolagen do picia, ale w okresie jesienno-zimowym nie zaobserwowałam, żeby zdziałał takie cuda. To takie nawilżenie od środka :D Dodatkowo, może i detal, ale kapsułki pięknie pachną. Polecam :)

  • Zdjęcie klienta

    AKTYWNOŚĆ

    Dominik W.

    Narty zimą, kitesurfing latem, bieganie, rower, wspinaczka... Prowadzę aktywny tryb życia, dużo pracuję, dlatego odpowiednie wsparcie dla mojego organizmu jest kluczowe. nikalab idealnie wyszło naprzeciw moim potrzebom! Mój wybór to Baza + Magnez w subskrypcji.

  • Zdjęcie klienta

    ODPORNOŚĆ

    Wiktoria W.

    Przyjmuję Bazę na co dzień od pół roku, a od niedawna również Witaminę C. Nigdy nie czułam się tak dobrze! Odporność zdecydowanie się wzmocniła, zniknęło poczucie ciągłego zmęczenia Dziękuję 💛

  • Zdjęcie klienta

    ENERGIA

    Krzysztof C.

    Zestaw fundament dla mężczyzn dostałem od swojej przyjaciółki. Wiedziała co robi - mam już subskrypcję od kilku miesięcy. Czuję się lepiej, mam więcej energii, a moja jakość snu znacząco się poprawiła. Polecam!

  • Zdjęcie klienta

    SKÓRA

    Wiki W.

    Formuła Blasku to mój ulubiony rytuał pielęgnacyjny “od środka”! Już po kilku tygodniach zauważyłam różnicę – moja skóra jest bardziej promienna, włosy lśniące i rosną jak szalone, a paznokcie mniej łamliwe. Doceniam za jakość i fakt że składniki są w pełni wegańskie.

Dlaczego subskrypcja?

-20%

na stałe,
na każdy produkt do -20%

subskrypcja vs zakup jednorazowy

Elastyczność

edytuj,
wstrzymuj,
anuluj

zarządzaj jak i kiedy chcesz

Płatność

szyfrowane,
bezpieczne
metody płatności

karta płatnicza lub PayPal Express

Cykliczne dostawy

co 1 msc
lub
co 3 msc

wysyłamy pod wskazany adres lub punkt dostawy

DOBRY NAWYK

Efekty?
Przychodzą z czasem.
W suplementacji
kluczowa jest
regularność.

Darmowa dostawa

do Polski, 

dla zamówień
powyżej 150 zł

subskrypcja vs zakup jednorazowy

Wybierz produkty i rozpocznij subskrypcję.

Najczęściej zadawane pytania...

Co to jest subskrypcja?

Subskrypcja polega na dostarczaniu wybranych przez Ciebie produktów regularnie, co 1 lub 3 miesiące (pierwszą paczkę wysyłamy od razu po jej uruchomieniu).

Subskrypcja jest wygodna, ale co najważniejsze pomaga Ci w zbudowaniu i utrzymaniu nawyku regularnej suplementacji. Samodzielnie, wygodnie i bezkosztowo możesz zarządzać wszystkimi szczegółami swojej subskrypcji - produktami w subskrypcji, datą kolejnej dostawy czy metodą płatności. W każdym momencie możesz też bezpłatnie anulować aktywną subskrypcję.

Czy mogę zmienić adres dostawy dla aktywnej subskrypcji?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie:
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie…

Krok 1: Wybierz “metody dostawy”.
Krok 2: Kliknij “edytuj adres”.
Krok 3: Wybierz metodę dostawy: paczkomaty InPost, kurier DPD albo punkt odbioru DHL.
Krok 4: Uzupełnij dane:
- Decydując się na InPost, wpisz adres, wybierz jeden z zaproponowanych Paczkomatów lub Paczkopunktów w Twojej okolicy i kliknij “zapisz”.
- Wybierając kuriera DPD, uzupełnij dane do wysyłki i kliknij “zapisz”.
- Zaznaczając punkt odbioru DHL, wpisz miasto odbioru, wybierz jeden z zaproponowanych punktów, kliknij “wybieram ten”, a następnie “zapisz”.

Czy mogę zmienić metodę dostawy dla aktywnej subskrypcji?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie:
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie…

Krok 1: Wybierz “metody dostawy”.
Krok 2: Kliknij “edytuj adres”.
Krok 3: Wybierz metodę dostawy: paczkomaty InPost, kurier DPD albo punkt odbioru DHL.
Krok 4: Uzupełnij dane:
- Decydując się na InPost, wpisz adres, wybierz jeden z zaproponowanych Paczkomatów lub Paczkopunktów w Twojej okolicy i kliknij “zapisz”.
- Wybierając kuriera DPD, uzupełnij dane do wysyłki i kliknij “zapisz”.
- Zaznaczając punkt odbioru DHL, wpisz miasto odbioru, wybierz jeden z zaproponowanych punktów, kliknij “wybieram ten”, a następnie “zapisz”.

Czy mogę zmienić datę kolejnej dostawy?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie:
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie…

Krok 1: Kliknij “edytuj” przy wybranym produkcie.
Krok 2: Wybierz “edytuj” przy “najbliższej płatności”.
Krok 3: Zaznacz datę wysyłki i kliknij “zaktualizuj datę następnej wysyłki”.

Czy mogę dodać kolejny produkt do aktywnej subskrypcji?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie:
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie… 

Krok 1: Kliknij “edytuj” przy wybranym produkcie.
Krok 2: Spójrz na “wypróbuj inne produkty” po prawej stronie.
Krok 3: Najedź kursorem na produkt.
Krok 4: Zdecyduj czy chcesz zamówić produkt jednorazowo czy w subskrypcji:
- Wybierając produkt w subskrypcji, zdecyduj o ilości słoiczków oraz wybierz wysyłkę: co 1 lub 3 miesiące, a następnie kliknij “dodaj produkt”.
- Wybierając zakup jednorazowy, zdecyduj o ilości słoiczków i kliknij “dodaj produkt”. Produkt zostanie dodany do Twojej najbliższej wysyłki z subskrypcją.

Gotowe.

Czy mogę usunąć jeden z produktów w aktywnej subskrypcji?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Klikając w przycisk "edytuj", przy produkcie, który chcesz usunąć ze swojej subskrypcji. Następnie klikasz w przycisk "anuluj subskrypcję". Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Czy mogę zmienić produkt w aktywnej subskrypcji?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie: 
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie…

Krok 1: Wybierz “edytuj” przy produkcie.
Krok 2: Kliknij ponownie “edytuj” przy produkcie.
Krok 3: Kliknij “zamień produkt”.
Krok 4: Wybierz interesujący Cię produkt i zaznacz “wybierz”.
Krok 5: Wybierz częstotliwość dostaw: “1 słoiczek co 1 miesiąc” lub “3 słoiczki co 3 miesiące”.
Krok 6: Kliknij “zamień produkt”.

Jak działa automatyczna płatność za subskrypcję?

Cykliczne płatności są realizowane poprzez wybranego przez Ciebie w procesie składania zamówienia dostawcę płatności. Masz do wyboru kilku bezpiecznych dostawców płatności: Stripe (jeśli wybierasz opcję karty kredytowej) lub PayPal Express. Płatności pobieramy za każdym razem kiedy realizujemy kolejną wysyłkę.

Czyli trochę jak z… Netflix czy Spotify, z tą różnicą, że od nas dostajesz fizyczną przesyłkę!

Czy mogę zmienić sposób płatności za subskrypcję?

Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na: kontakt@nikalab.eu

Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie:
Zaloguj się do swojego konta tutaj i kliknij “moje subskrypcje”.
A następnie…

Krok 1: Wybierz “metody płatności”.
Krok 2: Kliknij “edytuj formę płatności”.
Krok 3: Wybierz “wyślij e-mail z aktualizacją”.
Krok 4: Otrzymasz od nas e-mail do bezpiecznej aktualizacji Twojej metody płatności. Kliknij “zaktualizuj metodę płatności”.
Krok 5: Wybierz zaproponowaną metodą płatności: kartę płatniczą lub PayPal:
- Wybierając kartę płatniczą, uzupełnij dane i kliknij “aktualizuj kartę”.
- Decydując się na PayPal, kliknij przycisk “PayPal”, zaloguj się, a następnie kliknij “zaakceptuj i zapłać teraz”.

Zrobione.

Czy mogę zamówić jeden produkt w subskrypcji a inny jednorazowo?

Tak. Jeśli dopiero uruchamiasz swoją subskrypcję, po prostu dodaj do koszyka wybrany produkt w subskrypcji, a drugi jako produkt jednorazowy. Jeśli masz już aktywną subskrypcję, w zakładce “moje subskrypcje” na swoim koncie możesz dodać produkt, który chcesz zamówić jednorazowo do Twojej aktywnej subskrypcji. Dołączymy go do nadchodzącej przesyłki! Kliknij “zarządzaj subskrypcją” a następnie kliknij “dodaj produkt” i wybierz z listy produkt lub produkty, które chcesz dodać.

Czy mogę mieć aktywną więcej niż jedną subskrypcję?

Tak. Zachęcamy do tego jeśli chcesz, aby produkty były regularnie dostarczane na dwa różne adresy (na przykład do Ciebie i do bliskiej Ci osoby). Jeśli produkty mają być dostarczane na ten sam adres, zachęcamy, aby połączyć je w jedną subskrypcję. W ten sposób, zamówienie jest pakowane w jedną paczkę i tym samym wspólnie ograniczymy ilość zużytych materiałów oraz nasz ślad węglowy.

Kiedy mogę anulować subskrypcję?

W dowolnym momencie. Bezpłatnie.

Pamiętaj, że anulowanie subskrypcji nie wpływa na już przeprocesowane transakcje.

Czy anulowanie subskrypcji jest bezpłatne?

Tak.

Czym jest PayPal?

PayPal to platforma do bezpiecznych płatności online, umożliwiająca przesyłanie i odbieranie pieniędzy bez ujawniania danych finansowych, z wykorzystaniem kart, kont bankowych lub salda PayPal.

Czy dane mojej karty kredytowej są bezpieczne?

Doceniamy i rozumiemy obawy wielu naszych klientów dotyczące bezpieczeństwa transakcji kartami kredytowymi online. Możesz być pewien, że nasza strona internetowa podejmuje wszelkie niezbędne środki bezpieczeństwa w celu ochrony informacji o Twojej karcie kredytowej i nie udostępnia informacji żadnym firmom zewnętrznym.

W jaki sposób mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało poprawnie złożone?

Na adres e-mail podany w formularzu zamówienia zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem. Upewnij się, że podałeś/aś prawidłowy adres e-mail. W razie jakichkolwiek problemów skontaktuj się z nami pisząc na: kontakt@nikalab.eu

Jesteśmy tu dla Ciebie.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie.