Najczęściej zadawane pytania

Zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z produktami nikalab.

    Zamówienia i wysyłka

  • Jakie metody wysyłki są dostępne?

    W Polsce: Kurier DPD, punkty odbioru DHL oraz paczkomaty InPost. Przesyłki międzynarodowe: Kurier DPD.

  • Czy mogę złożyć zamówienie za pobraniem?

    Nie.

  • Kiedy otrzymam zamówienie?

    W Polsce: Zamówienie powinno być u Ciebie w ciągu 2-3 dni roboczych. Przesyłki międzynarodowe: W zależności od kraju 3-7 dni roboczych.

  • Ile kosztuje przesyłka?

    Przesyłka dla zakupów subskrypcyjnych z dostawą do Polski jest zawsze darmowa. Koszt wysyłki dla zakupów jednorazowych to 15 zł, niezależnie od wybranej metody płatności. Koszt dostawy produktów poza Polskę znajdziesz tutaj: link

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Za zakupy subskrypcyjne zapłacisz za pomocą karty płatniczej lub PayPal Express. Za zakupy jednorazowe możesz zapłacić szybkim przelewem, BLIKiem, kartą płatniczą, Google Pay, Apple Pay lub PayPal Express. 

  • Czy wystawiacie faktury VAT?

    Tak - do każdego zamówienia. Zgodnie z naszą filozofią minimalizującą ilość zużywanych materiałów, wyślemy ją do Ciebie mailem w momencie wysyłki zamówienia.

  • Czy oferujecie rabaty na produkty?

    Nasze produkty zawierają składniki w doskonale przyswajalnych formach i od starannie wyselekcjonowanych dostawców z Europy. Produkujemy i testujemy je w standardzie obowiązującym leki. Jakość i wartość naszego produktu sprawia, że nie możemy oferować rabatów przy zakupach jednorazowych. Jesteśmy w stanie podzielić się częścią naszych przychodów w przypadku stałych klientów subskrypcyjnych, dlatego klienci subskrypcyjni otrzymują zawsze darmową wysyłkę (niezależnie od formy dostawy) oraz rabat do 15% (vs zamówienie jednorazowe).

  • Czy wysyłacie produkty za granicę?

    Tak! Lista obsługiwanych przez nas krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy.

  • Subskrypcja

  • Co to jest subskrypcja?

    Subskrypcja polega na dostarczaniu do Ciebie wybranych przez Ciebie produktów regularnie, raz na 30 lub 90 dni (a pierwszą paczkę wysyłamy od razu po uruchomieniu subskrypcji). 

    Subskrypcja jest wygodna, ale co najważniejsze pomaga Ci w zbudowaniu i utrzymaniu nawyku przyjmowania codziennie dopasowanej do Twojego etapu życia Bazy na co dzień. A zdrowe życie to suma zdrowych nawyków.

    Samodzielnie, wygodnie i bezkosztowo możesz zarządzać wszystkimi szczegółami swojej subskrypcji - produktami w subskrypcji, datą kolejnej dostawy czy metodą płatności. W każdym momencie możesz też bezpłatnie anulować aktywną subskrypcję.

    Tutaj znajdziesz szczegóły dotyczące subskrypcji: https://nikalab.pl/pages/subskrypcje

  • Czy mogę zmienić adres dostawy dla aktywnej subskrypcji?

    Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “Moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na kontakt@nikalab.eu.

  • Czy mogę zmienić metodę dostawy dla aktywnej subskrypcji?

    Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “Moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na kontakt@nikalab.eu.

  • Czy mogę zmienić datę kolejnej dostawy?

    Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “Moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na kontakt@nikalab.eu.

  • Czy mogę dodać kolejny produkt do aktywnej subskrypcji?

    Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie na swoim koncie, w zakładce “Moje subskrypcje”. Możesz to zrobić również pisząc do nas na kontakt@nikalab.eu. Możesz dodać kolejny produkt (lub zmienić ilość sztuk tego, który już subskrybujesz). Dołączymy go już do nadchodzącej przesyłki!

  • Czy mogę usunąć jeden z produktów w aktywnej subskrypcji?

    Tak! Jeśli w Twojej aktywnej subskrypcji subskrybujesz więcej niż jeden produkt, w zakładce “Moje subskrypcje” na swoim koncie możesz anulować subskrypcję na wybrany produkt.

  • Czy mogę zmienić produkt w aktywnej subskrypcji?

    Tak. W zakładce “Moje subskrypcje” na swoim koncie musisz najpierw dodać nowy produkt, który chcesz otrzymywać w kolejnych przesyłkach, a potem anulować subskrypcję na ten, którego nie chcesz już otrzymywać.

  • Jak działa automatyczna płatność za subskrypcję?

    Cykliczne płatności są realizowane poprzez wybranego przez Ciebie w procesie składania zamówienia dostawcę płatności. Masz do wyboru kilku bezpiecznych dostawców płatności: Stripe (jeśli wybierasz opcję karty kredytowej) lub PayPal Express. Płatności pobieramy za każdym razem kiedy realizujemy kolejną wysyłkę.

    Czyli trochę jak z… Netflix czy Spotify, z tą różnicą, że od nas dostajesz fizyczną przesyłkę!

  • Czy mogę zmienić sposób płatności za subskrypcję?

    Tak. Zrobisz to na swoim koncie w zakładce “Moje subskrypcje”.

    Masz do wyboru płatność kartą płatniczą lub poprzez PayPal Express.

  • Czy mogę zamówić jeden produkt w subskrypcji a inny jako zakup jednorazowy, w tej samej przesyłce?

    Tak. Jeśli dopiero uruchamiasz swoją subskrypcję, po prostu dodaj do koszyka wybrany produkt w subskrypcji, a drugi jako produkt jednorazowy. Jeśli masz już aktywną subskrypcję, w zakładce “Moje subskrypcje” na swoim koncie możesz dodać produkt, który chcesz zamówić jednorazowo do Twojej aktywnej subskrypcji. Dołączymy go do nadchodzącej przesyłki!

  • Czy mogę mieć aktywną więcej niż jedną subskrypcję?

    Tak. Zachęcamy do tego jeśli chcesz, aby produkty były regularnie dostarczane na dwa różne adresy (na przykład do Ciebie i do Twojej mamy). Jeśli produkty mają być dostarczane na ten sam adres, zachęcamy, aby połączyć je w jedną subskrypcję. W ten sposób, wspólnie ograniczymy ilość zużytych materiałów oraz nasz ślad węglowy.

  • Kiedy mogę anulować subskrypcję?

    W dowolnym momencie.

    Pamiętaj, że anulowanie subskrypcji nie wpływa na już przeprocesowane transakcje.

  • Czy anulowanie subskrypcji jest bezpłatne?

    Tak.

  • Zwroty

  • Czy mogę zwrócić produkt?

    Tak. W ciągu 14 dni od odebrania zamówienia, możesz skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić zamówione produkty bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Oznacza to, że możesz zwrócić do nas produkt tylko jeśli słoiczek i nakrętka słoiczka nie została naruszona.

  • Jak zwrócić produkt?

    KROK 1 Wypełnij formularz -link

    KROK 2 Wyślij formularz na adres zwroty@nikalab.eu lub dołącz do paczki z produktem


    KROK 3 Odeślij produkt na adres:
    nikalab - ZWROT
    Omnipack Sp. z o.o.
    Aleja Katowicka 66
    05-830 Nadarzyn
    bud. DC04 rampa 10

    Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Oznacza to, że możesz zwrócić do nas produkt tylko jeśli słoiczek i nakrętka słoiczka nie została naruszona.

  • Kiedy otrzymam zwrot środków?

    Zwrot otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwróconych produktów, po pozytywnym zweryfikowaniu przez nas Twojej przesyłki.

  • Jak otrzymam zwrot środków?

    Środki zwrócimy Ci w taki sam sposób, jakiego użyłaś/eś do opłacenia zamówienia.

  • Produkty

  • Czy powinnam/powinienem robić przerwę w przyjmowaniu Bazy na co dzień?

    Nie. Nawet przy konsekwentnej i zróżnicowanej diecie występują u nas niedobory. Są one różne w zależności od płci czy wieku. Każda Baza na dzień to zestaw kwasów Omega-3, witamin i minerałów dostosowanych do etapu życia, mająca za zadanie uzupełniać Twoją codzienną dietę, abyś mogła cieszyć się zdrowiem i urodą dziś i na lata.

  • Kiedy najlepiej przyjmować Bazy na co dzień? Przed, po czy w trakcie posiłku?

    Technologia kapsułki w kapsułce pozwala nam łączyć kwasy Omega-3, witaminy i składniki mineralne. Oznacza to, że nasze produkty możesz przyjmować o dowolnej porze, z jedzeniem lub bez. 2 kapsułki naraz. Codziennie.

    Przeczytaj więcej o naszych wyjątkowych kapsułkach tutaj: https://nikalab.pl/blogs/o-nikalab/co-wyroznia-nasza-kapsulke

  • Zapach w słoiczku. Skąd pochodzi?

    W każdej Bazie na co dzień umieściliśmy wkładkę zapachową, nasączoną naturalnym olejkiem eterycznym, uwalniającą świeży zapach. Baza na na dzień Ja (18-49 lat) i Ja+ (50+ lat) pachnie pomarańczą, a Baza na co dzień Dwa (Przed w ciąży) cytryną (czy wiesz, że zapach cytryny niweluje mdłości?).

    Więcej o wkładce przeczytasz w naszym magazynie: https://nikalab.pl/blogs/o-nikalab/poznaj-nasza-wkladke-zapachowa

  • Dlaczego niektóre wewnętrzne kapsułki mają w środku intensywniejszy kolor?

    To całkowicie normalna różnica wynikająca z procesu produkcji przy wykorzystaniu tej innowacyjnej technologii. Każda kapsułka, zarówno o mniej jak i bardziej intensywnym kolorze, jest tej samej wysokiej jakości.

  • Czy Bazy na co dzień zawierają laktozę?

    Nie. Wszystkie produkty nikalab są wegańskie, bez alergenów i bez GMO. Nie używamy wypełniaczy, konserwantów, barwników.

  • Czy Bazy na co dzień zawierają gluten?

    Nie. Wszystkie produkty nikalab są wegańskie, bez alergenów i bez GMO. Nie używamy wypełniaczy, konserwantów, barwników.

  • Czy Bazy na co dzień zawierają soję?

    Nie. Wszystkie produkty nikalab są wegańskie, bez alergenów i bez GMO. Nie używamy wypełniaczy, konserwantów, barwników.

  • Czy Bazy na co dzień zawierają GMO?

    Nie. Wszystkie produkty nikalab są wegańskie, bez alergenów i bez GMO. Nie używamy wypełniaczy, konserwantów, barwników.

  • Czy wszystkie produkty nikalab są wegańskie?

    Tak, ale nie oznacza to, że są tylko dla wegan. Nasze produkty były tworzone z myślą o weganach, wegetarianach i… nas wszystkich, a także z myślą o zdrowiu naszej planety.

  • Czy Bazy na co dzień są tylko dla wegan i wegetarian?

    Nie. Wszystkie produkty nikalab są wegańskie, co nie oznacza, że kierujemy je tylko dla wegan i wegetarian. Są dla wszystkich tych, którzy chcą w świadomy i jakościowy sposób zadbać o swoje zdrowie (i równocześnie zdrowie naszej planety).

  • Z czego jest wykonany słoiczek Bazy na co dzień? 

    Słoiczek został zrobiony z polimerów pochodzenia roślinnego - ze skrobi oraz fermentacji trzciny cukrowej. Jest w pełni kompostowalny. Oznacza to, że po skończeniu swojej Bazy na co dzień w danym miesiącu, powinnaś/powinieneś wyrzucić go do odpadów “bio”.

    Nakrętka jest z plastiku (Jeszcze. Już nad nią pracujemy!). Wyrzuć ją do odpadów “tworzywa sztuczne i metale”.

    Dowiedz się więcej o naszym systemie pakowania i jak dbamy nie tylko o Twoje zdrowie, ale i zdrowie naszej planety: https://nikalab.pl/pages/dla-planety

  • Jak przechowywać produkty nikalab?

    Przechowuj je w suchym miejscu, które nie jest intensywnie nasłonecznione, a także w miejscu niedostępnym dla dzieci.

  • Z czego jest wykonana koperta w której została dostarczona moja przesyłka?

    Koperta została zrobiona z polimerów pochodzenia roślinnego oraz skrobi kukurydzianej. Jest zadrukowana nietoksycznymi farbami. Jest w pełni kompostowalna. Oznacza to, że jeśli nie chcesz użyć jej ponownie, powinnaś/powinieneś wyrzucić ją do odpadów “bio”.

    Dowiedz się więcej o naszym systemie pakowania i jak dbamy nie tylko o Twoje zdrowie, ale i zdrowie naszej planety: https://nikalab.pl/pages/dla-planety

  • Czy w czasie przyjmowania Baz na co dzień mogę pić alkohol?

    Tak. Pamiętaj jednak, że alkohol może negatywnie wpływać na przyswajalność składników.

  • Czy w czasie przyjmowania Baz na co dzień mogę pić kawę i herbatę?

    Tak.

  • Gdzie są produkowane produkty nikalab?

    Używamy tylko doskonałych form składników od starannie wyselekcjonowanych dostawców z Europy. Otwarcie mówimy o każdej substancji i jej pochodzeniu. Tutaj szczegóły: https://nikalab.pl/blogs/skladniki

    Proces produkcji odbywa się we Francji, Niemczech lub Polsce zgodnie ze standardami obowiązującymi leki (w miejscach z certyfikacją GMP(Good Manufacturing Practice)).

  • Jakie badania przechodzą produkty nikalab?

    Zaczniemy od tego, że wszystkie produkty nikalab są produkowane i testowane zgodnie z prawem obowiązującym leki, gwarantującym najwyższą jakość.

    Każda partia naszego produktu przechodzi nie tylko badania obowiązujące suplementy diety, tj. badanie na zawartość metali ciężkich czy badanie mikrobiologiczne. Nasze produkty przechodzą także testy potwierdzające skład ilościowy oraz stabilność w terminie ważności, co jest standardem tylko dla leków.

  • Jaka jest różnica pomiędzy Bazą na co dzień Kobieta Ja (18-49 lat) a Bazą na co dzień Kobieta Ja+ (50+ lat)?

    Nawet przy konsekwentnej i zróżnicowanej diecie występują u nas niedobory. Są one różne w zależności od płci czy wieku. Dlatego stworzyliśmy Bazy na co dzień dostsowane to potrzeb etapu życia, w którym jesteś. Każda Baza na dzień to zestaw kwasów Omega-3, witamina i minerałów, mająca za zadanie uzupełniać Twoją codzienną dietę, abyś mogła cieszyć się zdrowiem i urodą dziś i na lata.

    Baza na co dzień Ja+ (50+ lat) w porównaniu do Bazy na co dzień Ja (18-49 lat) zawiera więcej witaminy D. Została także uzupełniona o witaminy E, A, K2 oraz koenzym Q10.

    Dowiedz się więcej o roli tych składników, rosnącej wraz z wiekiem:
    Witamina A: https://nikalab.pl/blogs/skladniki/witamina-a

    Witamina E: https://nikalab.pl/blogs/skladniki/witamina-e

    Witamina K2: https://nikalab.pl/blogs/skladniki/witamina-k2

    Koenzym Q10: https://nikalab.pl/blogs/skladniki/koenzym-q10