Regulamin promocji nikalab

Regulamin promocji organizowanych przez nikalab

§1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem akcji promocyjnych („Promocje” lub „Promocja”) jest nikalab spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-797) przy ul. Franciszka Klimczaka 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, akta rejestrowe prowadzone przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000871625, NIP: 1182216544, REGON: 387646363, o kapitale zakładowym w wysokości 600.000 zł („Organizator”). 

  2. Promocje organizowane są w serwisie internetowym Organizatora, prowadzonym pod adresem https://nikalab.pl/ („Sklep”).

  3. Promocje prowadzone są zgodnie z Regulaminem promocji organizowanych przez nikalab („Regulamin Promocji”), zgodnie z jego treścią z dnia wprowadzenia określonej Promocji.

  4. Promocje dzielą się na:

    1. Promocje newsletterowe;

    2. Promocje ambasadorskie;

    3. Promocje indywidualne;

zgodnie z zasadami przedstawionymi w §2., §3. i §4. Regulaminu Promocji.

  1. Promocje przeznaczone są dla Konsumentów, tzn. pełnoletnich osób fizycznych:

    1. dokonujących zakupów w Sklepie Organizatora, które to zakupy nie są bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą lub zawodową oraz

    2. dokonujących zakupów w Sklepie Organizatora, które to zakupy są bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą lub zawodową lecz z treści umowy dotyczącej sprzedaży produktów wynika, że umowa ta nie posiada dla tej osoby fizycznej charakteru zawodowego (w szczególności wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, która udostępniona jest w CEIDG).

  2. Przystąpienie do Promocji jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków Regulaminu Promocji.

§2. Promocja newsletterowa

  1. Promocja newsletterowa obejmują rabat procentowy udzielany indywidualnym Konsumentom, którzy zapiszą się do usługi newsletter redagowany przez Organizatora. 

  2. W celu skorzystania z otrzymanego kodu rabatowego należy w trakcie składania zamówienia wpisać otrzymany kod w odpowiednie pole oznaczone jako „Kod rabatowy”. Po złożeniu zamówienia bez wpisania kodu rabatowego Organizator nie będzie udzielał zniżek na podstawie kodu rabatowego, którego Konsument nie wpisał w odpowiednim polu.

  3. Udzielony rabat procentowy nie łączy się z innymi Promocjami (innymi kodami rabatowymi).

  4. Udzielony rabat obowiązuje – w zależności od informacji podanej bezpośrednio przy kodzie rabatowym w widoczny sposób:

    1. na pierwsze zamówienie w subskrypcji lub zamówienie jednorazowe lub

    2. na pierwsze zamówienie w subskrypcji lub

    3. na zamówienie jednorazowe.

  5. Promocją nie są objęte produkty dostępne w Sklepie w zakładce „książki” oraz produkty dostępne w Sklepie w zakładce „nikalab – limited edition”.

§3. Promocje ambasadorskie

  1. Promocje ambasadorskie obejmują rabaty procentowe udzielane Konsumentom, którzy w trakcie składania zamówienia wpiszą w odpowiednie pole oznaczone jako „Kod rabatowy” indywidualny kod ambasadorski powiązany z ambasadorem marki nikalab. 

  2. Po złożeniu zamówienia bez wpisania kodu ambasadorskiego Organizator nie będzie udzielał zniżek na podstawie kodu, którego Konsument nie wpisał w odpowiednim polu.

  3. Konsument może skorzystać z indywidualnego kodu ambasadorskiego tylko jeden raz.

  4. Kod ambasadorski obniża sumę cen produktów znajdujących się w koszyku (poza produktami wyłączonymi z promocji, jeśli dotyczy) o określony umową ambasadorską procent.

  5. Udzielony rabat procentowy nie łączy się z innymi Promocjami (innymi kodami rabatowymi).

  6. Promocją nie są objęte produkty dostępne w Sklepie w zakładce „książki” oraz produkty dostępne w Sklepie w zakładce „nikalab – limited edition”.


§4. Promocje indywidualne

  1. Promocje indywidualne obejmują:

    1. rabaty procentowe udzielane indywidualnym Konsumentom poprzez przesłanie indywidualnego kodu rabatowego na adres e-mail lub numer telefonu;

    2. rabaty procentowe udzielane indywidualnym Konsumentom poprzez przekazanie im indywidualnego kodu rabatowego w ramach vouchera podczas wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Organizatora.

  2. Każdy kod rabatowy ma określoną datę ważności, która podana jest bezpośrednio przy kodzie rabatowym w widoczny sposób. Dzień, w którym Konsument otrzymał kod rabatowy i dzień, do którego kod ten jest ważny oznacza czas trwania promocji indywidualnej.

  3. W celu skorzystania z otrzymanego kodu rabatowego należy w trakcie składania zamówienia wpisać go w odpowiednie pole oznaczone jako „Kod rabatowy”. Po złożeniu zamówienia bez wpisania kodu rabatowego Organizator nie będzie udzielał zniżek na podstawie kodu rabatowego, którego Konsument nie wpisał w odpowiednim polu.

  4. Udzielony rabat procentowy nie łączy się z innymi Promocjami (innymi kodami rabatowymi).

  5. Udzielony rabat obowiązuje – w zależności od informacji podanej bezpośrednio przy kodzie rabatowym w widoczny sposób:

    1. na pierwsze zamówienie w subskrypcji lub zamówienie jednorazowe lub

    2. na pierwsze zamówienie w subskrypcji lub

    3. na zamówienie jednorazowe.

  6. Promocją nie są objęte produkty dostępne w Sklepie w zakładce „książki” oraz produkty dostępne w Sklepie w zakładce „nikalab – limited edition”.

§5. Postępowanie reklamacyjne

  1. Reklamacje lub zastrzeżenia związane z Promocjami mogą być zgłaszane do Organizatora pisemnie na adres nikalab sp. z o.o., ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa lub poprzez komunikację elektroniczną na adres e-mail: kontakt@nikalab.pl

  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko Konsumenta, adres do korespondencji, adres e-mail oraz szczegółowy opis zdarzenia, który jest podstawą złożenia zgłoszenia reklamacyjnego lub zastrzeżenia.

  3. Dane Konsumenta oraz jego adres są niezbędne Organizatorowi w celu przekazania informacji odnośnie sposobu rozstrzygnięcia przesłanego zgłoszenia reklamacyjnego.

  4. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, a Konsument zostanie powiadomiony o wyniku postępowania. W przypadku, gdy Organizator nie udzieli odpowiedzi w ww. terminie reklamację uznaje się za rozstrzygniętą zgodnie z żądaniem Konsumenta. 

  5. Postępowanie reklamacyjne nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Konsumenta do niezależnego postępowania reklamacyjnego przewidzianego na podstawie właściwych przepisów krajowych.


 §6. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin Promocji wchodzi w życie w dniu 31 października 2024 r.

  2. Regulamin Promocji jest dostępny pod adresem: https://nikalab.pl/policies/legal-notice

  3. W przypadku spraw nieuregulowanych Regulaminem Promocji zastosowanie mają warunki określone w Regulaminie Sklepu, dostępnym pod adresem: https://nikalab.pl/policies/terms-of-service 

  4. Organizator – jako administrator danych osobowych – przetwarza dane osobowe w związku z prowadzeniem swojej działalności oraz organizowania Promocji na podstawie Polityki Prywatności, dostępnej pod adresem: https://nikalab.pl/policies/privacy-policy 

  5. Wszelkie ewentualne spory związane z Regulaminem Promocji będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.

  6. W przypadku pytań dotyczących Regulaminu Promocji lub problemów związanych ze skorzystaniem z Promocji prosimy o kontakt: kontakt@nikalab.pl